piątek, 23 stycznia 2015

Papaśku, ale nie na długo..

Cześć :)

Niestety pomysł na prowadzenie bloga okazał się być nietrafioną ideą. Nie mam na to czasu. Wspominałam już, że jestem w klasie maturalnej a moim największym marzeniem jest dostać się na medycynę. W związku z czym przez najbliższe 4 miesiące muszę intensywnie romansować z chemią i biologią. Od czasu do czasu skok w bok do matematyki. Nie mniej jednak zaglądam na bieżąco na wiele blogów, mimo tego, że nie komentuję, także miejcie tą świadomość, że jestem jedną czytelniczką więcej : )


Być może blog ten rozkręcę po maturkach, mam przynajmniej taką nadzieję. A tymczasem trzymajcie się ciepło, mogę Was póki co poczęstować jednym z moich pierwszych makijaży, które zrobiłam sama. Swoją drogą z każdym dniem blendowanie idzie mi coraz lepiej i już jestem dumna ze swoich efektów. Może kiedyś się pochwalę : )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz